maandag 1 augustus 2011

Juli met Sillysilsil

Vakantie , meetings, verjaardagen , afspraakjes, sollicitatiegesprek ik had het deze maand allemaal... Ik heb zoveel gedaan dat ik nu gewoon een beetje tot rust moet komen nu. Ik merk dat ik dan teveel wil omdat ik alles leuk vind. Ik ben een week op vakantie geweest en ook al zeggen ze dat vakantie rust geeft, doet dat het  bij mij niet helemaal. Natuurlijk kwam ik tot rust omdat ik geen telefoon, internet, huishouden enz had, maar mijn moeder en ik zitten nooit stil op vakantie. We shoppen, shoppen oh en had ik al gezegd dat we ook nog eens shoppen? Wat heb ik allemaal nog meer gedaan deze maand. Zie het verder.
Cocktails op vakantie .... heerlijk genieten om in het hotel te zitten en lekker te kletsen.
Jullie weten allemaal hoeveel ik van sushi houd en dat ik dit het liefst ook meerdere keren per week eet. Toen ik in het hotel een man zag die sushi maakte was ik helemaal happy. Nou dat veranderde dat erg snel. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke slechte sushi gehad, gewoon walgelijk te vies voor woorden. Als ik mijn sushi laat staan dan is het echt slecht, geloof mij :D
Nog meer cocktails..... ik geniet met volle teugen op vakantie , want thuis drink ik al nooit!
Er was zelfs een Starbucks in Turkije en het is nog goedkoper dan in Nederland. Mijn moeder houdt totaal niet van koffie dus zij zat er bij en keek ernaar :D
Mijn moeder die op de hotelkamer mijn nagels lakt. Super gezellig en dit mag zeker vaker gedaan worden!
Bij het vliegtuig. Makkelijke maar leuke kleding aan want ik vind het vliegtuig altijd zo oncomfortabel zitten.
Bij het Aussie persevent met Ilja en Desirée
Ilja en ik nogmaals tijdens het persevent.
In de trein met mijn nieuw (Turkse) telefoontasje en een grote bak thee.
Ik had mazzel bij het Kruidvat , want ik mocht als eerste een kijkje nemen in de nieuwe LE collectie. Zo krijgt het Kruidvat de producten binnen en ik moest dus alles nog uit de verpakking halen wat ik wilde hebben.
Mijn lunch toen ik in de stad was. Op de grote markt staat een kraampje die de aller aller aller lekkerste mini loempiaatjes heeft van de hele wereld :D Ik ben er bijna verslaafd aan zeker i.c.m. de lekkere saus die ze heeft. Waar ik ook nog eens achter kwam wat helemaal top is, elke donderdag staat ze bij mij in de wijk met haar kraam op de markt.
Als mijn moeder iets ziet dan maakt ze er een foto van en stuurt ze mij die via Whatsapp. Helemaal super want dan kan ik direct zeggen of ze het mee moet nemen of niet.  De schoentjes heeft ze voor Noah meegenomen en de nagellakjes van de Sunclub collectie. De Nails in style had ze niet mee genomen voor me maar toen ik in Oldenburg was vond ik ze zo gaaf dat ik toch veel meegenomen heb van deze collectie.
Noah aan het spelen met een stofzuiger van speelvriendinnetje waar we op visite waren.
Vier nieuwe oogschaduws van Gosh van de najaarscollectie. Binnenkort meer!
Ik hou van cadeautjes geven dus hier heb ik ook weer 4 cadeautjes voor verschillende personen. Het pakpapier vind ik ook geweldig en is maar €1,00 voor 3 rollen. Er zit niet heel veel op , maar zeker de moeite waard om het te kopen!
We zijn op een zondag middag lekker gaan zwemmen. Noah vond het heerlijk. Natijd zat hij heerlijk te genieten van een zakje chips.
Noah had een paar weken geleden wat moeite met slapen en daarom mocht hij even op ons bed liggen en ben ik naast hem gaan liggen. Naast je slapende kindje liggen is echt één van de heerlijkste dingen in de wereld! Jaja hij heeft een roze speen (dodo noemen wij ze) maar jongetjes hebben ook een lievelingskleur en alle jongetjes bij Noah op de kinderopvang hebben lievelingskleur roze. Hij licht hier trouwens op mijn satijnen kussen ( ook Noah vind die het lekkerst liggen )
Wachten bij de H&M op de Vismarkt in Groningen voor de (re)-opening. Hier komt ook nog een leuk artikel over deze week.
Tijdens het fietsen begon het te regenen en hadden Noah en ik onze capuchon op. Noah vond het helemaal geweldig!
Hiep-hoi .... er komt een Starbucks op Groningen CS. Ik weet niet wanneer hij open gaat maar kan me er op verheugen.
Ik heb mijn blog foto's overgezet en kwam er achter dat ik wel erg veel foto's op de laptop heb staan, dus probeer zoveel mogelijk er af te halen want maak echt zoveel foto's
Robert heeft nieuwe hardloop schoenen gekocht en je raad al wie er als eerste mee door de kamer kwam lopen.
Robert die voor het eerst in zijn leven sushi maakt.
Aan de linkerkant zie je mijn sushi, aan de rechterkant de sushistukjes van Robert. Wie heeft er meer ervaring :D
Nog meer homemade sushi gemaakt...
Mijn opa en oma vierden hun 65e verjaardag met een grote tuin bbq. Hier is Noah met mijn oom zijn dochtertje aan het spelen.
Mijn opa met Noah bij een klein watertje in mijn opa en oma's tuin.
Twee van de Drie hondjes van mijn ouders. Shabby en Twiggle. Zo schattig!
Meneer de kok bij mijn ouders. Hij heeft daar een eigen keukentje met een magnetron en al. Hij speelt daar altijd mee als hij bij mijn ouders is!
Dit is het bord wat er buiten bij het restaurant staat waar we altijd in Oldenburg lunchen. Zoals je ziet kost 16st. maki sushi ( zalm en avocado) maar €5,00  Super goedkoop gewoon.
Binnen bij het restaurant staat dit gebedstempeltje, Noah vond het natuurlijk weer helemaal leuk en stond zijn ogen uit te kijken want die rode lampjes boven veranderen in alle kleuren van de regenboog.
Bij de DM in Oldenburg stond dit hobbelpaard. Noah vermaakte zich op en top.
Dit namen we mee terug uit Oldenburg... Gelukkig is grotendeels alles van mijn ouders, maar ik heb ook aardig wat centen uitgegeven!
Noah bleef bij mijn schoonouders slapen en daarom gingen Robert en ik naar de film. Voortijd had ik nog best honger en haalden we een lekkere wok maaltijd.
Na de film zijn we nog wat gaan drinken in de stad en heb ik een Baileys gedronken.
Na het ophalen van Noah was hij erg moe en voel hij bijna in slaap in de bus. Dus hup achter op de rug van papa.
Ter afsluiting heb ik gister een cake gebakken die een beetje raar gedragen heeft in de oven van hij is wel twee keer zijn eigen formaat geworden. Super grappig! Hij is echt super lekker en totaal voor herhaling vatbaar.

Q: wat is jou bijgebleven deze maand?