maandag 25 februari 2013

DailySilSil - week 8

Het is weer maandag, dus tijd voor de DailySilSil. Afgelopen week was ik voornamelijk in Londen en daar heb ik onwijs veel foto's gemaakt. Dus pak lekker een kop thee, pak een koekje, broodje of iets lekkers, zet een muziekje aan en zie wat ik afgelopen week allemaal gedaan heb.

Zaterdagnacht was het zo ver. We gingen met de nachtbus naar Bremen om daar vroeg in de ochtend het vliegtuig te pakken naar Londen.
We zagen tijdens het vliegen de zon opkomen. Wat een prachtig uitzicht was dat. Boven de wolken met een mooie oranje gloed die steeds groter werd.
Van het vliegveld moesten we nog met de bus naar Centrum Londen. Het Greater London is net zo groot als de provincie Utrecht, dus dat was wel even een ritje van 1,5 uur. Noah vermaakte zicht wel.
Uitzicht van ons hotel. We zaten in een leuke wijk. Ons hotel zat aan het Hyde Park bij metro station Queensway. Om de hoek zaten veel restaurantjes, een Boots, Superdrug , supermarktjes en alles.
Dit is de eerste bezoek aan Primark. Dit is uiteindelijk nog niet eens alle schade geworden, want we hebben veel voor Noah gekocht. Allemaal leuke shirtjes voor 1,50 pond.
De vorige keer dat ik in Londen was vond ik China Town erg leuk en kon je daar op veel plekken voor een paar pond onbeperkt eten. Het is niet heel uitgebreid, maar er zitten altijd lekkere dingen tussen. De eerste avond aten we hier ook. We betaalden dan ongeveer 7pond en schepten dan twee keer op.
Ik hou thuis heel erg van geurkaarsen en scent chips, dus daarom kocht ik deze kaars bij de Primark. Ik vind het zo jammer dat ik hem niet mee kon nemen. Hij woog gewoon te zwaar maar rook erg lekker. Hij is niet heel sterk van geur, maar dat was juist wel fijn in een kleine hotelkamer.
We kwamen per toeval langs de M&M store. Noah vond het geweldig. Hier zien jullie later wel meer over in  mijn Londen verslag.
OMG cinnabon! Ik had het nog nooit gehad, maar wat een lekker iets. Ik wil dit zeker eens proberen te maken.
The Big Ben..... Zie wat een heerlijk weer we hadden. Dit weer hadden we eigenlijk de hele week.
We waren echt aan het genieten tijdens de heerlijke zonnige dagen. Het was wel wat frisjes, maar dat was totaal niet vervelend met die zon. Met onze zonnebrillen van Primark. We hadden niet verwacht dat het zo mooi weer zou zijn.
Onze stoere boy is stylish in Londen. Heerlijk hoe typisch engels het tapijt ook is in ons hotel.
Echt zo typisch engels vind ik dit. De big ben met een Underground bord.
Hoe schattig is dit. Robert al Bobby en Noah als Beertje Peddington.
Noah en ik in China Town. Het is er altijd erg druk en bijna bij elk restaurant staat wel een wachtrij. Zo populair zijn de restaurants daar.
We liepen 1x wat verkeerd en kwamen daardoor bij een erg leuk klein tentje waar we heerlijk konden lunchen. Hier showden de mannen elkaars brillen.
Ik nam een heerlijke bagel met roomkaas en zalm. Als ik het nu weer zie heb ik er alweer zin in.
 Big Ben by Night. Hoe nep en grappig ziet dit er uit?
Ons manneke vermaakte zich elke morgen wel met de Ipad en koptelefoon. Hij heeft tijdens de vakantie wel 10x mega mindy de film gekeken.
Wat een lekkere snack bij de Mac Donalds. Ze kosten 1,50 pond en hiervoor krijg je 12 kleine Chicken McBites. Ze mogen deze echt wel naar Nederland brengen.
Bij Madame Tussauds was een gedeelte 3D film en Noah vond dat wel erg stoer en liep de hele tijd ermee. Ik moet wel zeggen dat ik de Madame Tussauds in Londen 100x  leuker vind dan die van Amsterdam.
Ik was niet alleen voor plezier in Londen, want ik was ook uitgenodigd voor BeautyCon. Dit is een soort bijeenkomst voor youtubers die iets met Beauty doen. Er was een ochtend/middag segment en een after party. Helaas kon ik wegens omstandigheden niet bij de echte BeautyCon aanwezig zijn, maar ik ben toch nog even naar de after party gegaan. Daar had ik even afgesproken met de lieve Vera , Tim , Mascha , Charlotte , Sanne , Sharon , Teske , Diana en natuurlijk Niels en Daan
De volgende dag gingen we naar Westfield Mall. Dit is het grootste overdekte winkelcentrum van Europa. We wilden eigenlijk op een bewolkte dag gaan, maar die hebben we eigenlijk niet gehad.
Mijn stoere dude! buiten Westfield Mall.
Mijn Look in Londen. In Londen heb ik het lekker simpel gehouden en vond ik het wel prima.
Bij Westfield aten we lunch bij gourmet burger kitchen. Ik ben echt helemaal fan van deze super dunne patat. Het is echt zo lekker. Ik heb het ook al eens in België gehad. Als iemand weer wat dit is en waar ik het kan krijgen dan hoor ik het graag.
Ja, nog meer food. Heerlijke pretzels met kaneel/suiker en Parmezaanse kaas.
Geslaagde shopping day. De shoplogs komen binnenkort online!
Twee jaar geleden aten we bij Hi Sushi in Londen. De naam bestond niet meer, maar op hetzelfde adres zat een nieuwe eigenaar met precies hetzelfde concept. Dus daar hebben we heerlijk gegeten.
Robert zag de eerste dag al All You Can Eat Lunch bij de Pizza Hut. Je kunt dan voor 7 pond onbeperkt kiezen uit 6 pizza's , 2 pasta's en salade buffet. Hij wilde hier zo graag eten, dus hebben we dat ook maar een keer gedaan. De pizza's zijn daar echt onwijs lekker, alleen was mijn maag natijd wel wat van slag.
Noah was helemaal in zijn nopjes van zijn Spiderman pak. Het liefst zou hij er in willen slapen.
Noah genoot echt elke dag van Londen. Hij was elke dag uber vrolijk en wilde dat ook niet naar huis.
Robert en Noah waren moe, maar ik wilde erg graag nog even wat dingen shoppen. Dus ben ik in mijn eentje op pad geweest en zette ik deze geweldige store nog op de foto. De Models Own winkel zit gewoon in een nagellakfles. Hoe gaaf is dat!
Twee jaar geleden scheurde ik mijn enkelbanden in Londen en sindsdien droeg ik eigenlijk nooit meer hakken. In Londen werd ik verliefd op deze laarzen en na 3x terug gegaan te zijn , MOEST ik ze gewoon kopen. Ik wist dat ik anders spijt zou krijgen. Ze zijn zo mooi!
Ik ben zo onwijs blij dat ik deze Revlon Just Bitten Kissable Balm Stains gevonden heb. Een aantal maanden geleden kocht ik er 1 op Ebay, en sindsdien gebruik ik hem echt elke dag. Ik heb er al eens een artikel over geschreven, en heb er nu weer drie gekocht.
Laatste dag ontbijt in het hotel. Het ontbijt viel helaas een beetje tegen, maar we maakten er elke ochtend weer een feestje van.
I love Wasabi. Dat zouden ze ook echt in Nederland moeten doen. Ik kende het al van jaren geleden in Parijs. Ik kwam daar als kind al met mijn ouders. Wasabi is een soort take-away concept (je kunt daar ook eten). Alles is vers en de stukjes sushi zijn voor verpakt. Je kunt dus zelf alles samenstellen in een soort kartonnen bakje. Afrekenen en gaan met die banaan. Het is ook nog eens goed geprijsd en erg lekker!
Elke dag gingen we met de merto overal heen. Ik hou echt van het openbaar vervoer in Londen. Je loopt heen, en binnen 3 min is er wel een metro of bus. Noah vond de metro ook erg leuk!
Natuurlijk ook nog even op de foto bij de bekende telefoon hokjes. Ze staan er volgens mij alleen nog maar voor de sier, want de hokjes liggen bezaaid met seksplaatjes en vieze funzige dingen.
Terug gekomen in Bremen moesten we 2,5 uur wachten op de bus en gingen we eten bij de Mac tegenover het vliegveld. Mijn oog viel ineens opde de McFlurry Caramel Brownie. Jammie wat is die lekker! Maar goed dat die niet in NL is.
We kwamen 's nachts om half 3 thuis, en bij binnenkomst stond er een berg pakketjes te wachten. Super leuk, maar ik was gewoon te moe om ze uit te pakken. Later bleek ook nog eens dat er nog twee bij de buurvrouw lagen.
Mensen uit Groningen vragen vaak waar ik mijn tonijn weg haal voor de sushi. Nou, dat doe ik bij deze meneer op de vismarkt. Hij heeft altijd , maar dan ook echt altijd de perfecte tonijn. En anders snijdt hij een stukje voor je af.  Ook dit keer kocht ik weer een stukje. Verder kocht ik nog aardbeien en avocado op de markt. Ben ik met mijn domme hoofd de tasjes vergeten en heb ik ze in de bus laten liggen. Hoe dom. Ik heb er nog achteraan gebeld, maar ze hadden niks gevonden. Ik heb dus iemand anders blij gemaakt met aardbeien, avocado en een stuk tonijn van €5.
In Londen kocht ik twee nagellakjes van Barry M. Dit zijn de texture nagellakken die een beetje weg hebben van de O.P.I. Liquid Sand. Ik vind hem echt tof!
Afgelopen zondag kocht ik deze mooie shawl op een braderie. Ik ben er echt blij mee.

Q: Dit waren weer de foto's van afgelopen week. Welke foto vind jij het leukst?

Volg mij ook op Twitter , Facebook , Bloglovin' en Instagram? En blijf altijd op de hoogte. Bedankt voor het lezen en het reageren.