maandag 15 juli 2013

DailySilSil - Week 27

Goede morgen lieve dames en heren. Wat heb ik een onwijs lekkere eerste vakantie week gehad. Hier en daar heb ik heerlijk genoten van het weer. Ben ik op stap geweest met Noah, Genoten van de zon, zee en strand, ben ik naar Amsterdam geweest en ben ik een midweekje er tussenuit geweest met een vriendin. En als afsluiter van de week ben ik nu bij mijn ouders met Noah om te genieten van de rust, want ook al ben ik vrij, bij mijn ouders kom ik echt tot rust. Weg van de drukke stad.

De maandag ochtend begon direct goed. Lekker weer op komst en lekker relaxed aan doen. Ik maakte deze foto vanuit mijn bed en lag er gewoon nog om 09.11 in :D. Het jurkje/tuniekje is mijn afval motivatie. Ik kijk er echt naar uit wanneer ik hem echt mooi pas.

Met de warme dagen vind ik het heerlijk om veel fruit te eten. Heerlijke meloen en aardbeien.

Maandag (en zondag trouwens ook) ben ik op de fiets gestapt en heb ik echt ruim een uur gefietst. Hier had ik even een tussenstop op een grasveld bij een watertje, midden in de landerijen.

Onderweg kwam ik nog een paar grappige koetjes tegen die maar al te nieuwsgierig waren. Ik maakte er een instavideo van maar die werkt helaas niet op de site.

Gewoon bijna 19 kilometer gefietst. Met een paar kleine tussenstops omdat ik moest kijken welke kant ik op wilde of omdat ik weer wat leuks zag waardoor ik moest stoppen.

Dinsdag was het een heerlijke dag. Beetje zon, beetje wolken, en een heerlijke temperatuur. Dus ben ik met vriendin Emmely en Annika naar Hoornseplas geweest met Noah. Wat heeft hij daar genoten. Je kunt daar zemmen, in de speeltoestellen, en er is een gedeelte waar de speeltoestellen in het water staan. Genoeg leuke dingen om te doen en hij heeft zich dan ook de hele dag vermaakt.

Genieten van het weer en Nootje. En zo grappig dat er Tynaarlo staat, want Hoornseplas is gewoon nog Groningen, maar ach, zo kom je nog eens ergens waar je niet komt ;)

Noah kreeg het na uren plezier een beetje koud, dus lekker in de handdoek gewikkeld en warm geworden in de zon. Hij heeft echt de dag van zijn leven gehad.

Woensdag was er weer een event in Amsterdam, dus zat ik ook dit keer weer vroeg in de trein om naar P&G te gaan.

Dit keer was ik niet alleen. Omdat ik een aantal afspraken in Amsterdam en Zandvoort had in twee dagen tijd maakte ik er een soort midweekje van met mijn vriendin Emmely en zijn we blijven overnachten. Hier zaten we in de tram terug naar het centrum.

Er komt binnenkort een nieuwe geur op de markt van Boss, een luxe lijn van Hugo Boss. Afgelopen najaar kwamen ze met Nuit , en nu met Jour. Ik vind de geur echt onwijs lekker en zal er binnenkort wat meer over vertellen.

Op het event kregen we een bonbon op het moment dat we de geur roken. De bonbon had een aantal ingrediënten er in verwerkt die ook in de geur zaten, bijvoorbeeld sinaasappel. Erg apart en erg lekker!

Na het event kon ik het niet laten om Emmely mijn favoriete sushi plek in Amsterdam te laten proeven. Kyoto Cafe is echt zo lekker, makkelijk bereikbaar en heel vriendelijk. Ik kom er nu al zo'n 2 jaar denk ik, en het is er altijd goed.

Daarna zijn we door gegaan met de trein naar Zandvoort aan Zee. Buiten het station zagen we deze leuke zandcreatie. De koffer op deze foto is trouwens niet van mij maar van mijn vriendin :D.

Ik was aan het scrollen in mijn Instagram en ineens zag ik mijzelf. Whaha dikke paparazzi foto gemaakt door Vera Camilla. Ik ben wel heel serieus aan het luisteren naar de verhalen over de geuren die gepresenteerd werden.

We sliepen in een Hotel pal aan zee. Heerlijk uitwaaien langs het strand. Nadat we onze kamer hadden gekregen en de koffers achter gelaten hadden, hadden we nog wel zin in wat lekkers. Dus zijn we naar de Albert Heijn gelopen. We hadden echt zin in 10 verschillende dingen, dus ons mandje werd vol geladen en we voelden ons net weer 16 jarige tieners :D ( daar is overigens niks mis mee hoor, maar het gaf echt weer het jeugdige gevoel)

De volgende middag had ik in Zandvoort een lunch aan Zee van Dove. De tafel was erg mooi en sfeervol ingericht.

Heerlijke broodjes bij dove. Links zie je met rosbief en rechts met zalm. Echt mijn favoriete beleg op broodjes.

Nieuwe producten van Dove! Heerlijke geur vind ik het. Er kwamen veel vragen via twitter en instagram of de dove splashes ook naar Nederland komen. Daar weet ik helaas niks van en er is nog niks gemeld vanuit Dove.

Het lijkt erg grauw op deze foto, maar het was erg aangenaam in Zandvoort en zelfs de zon scheen zo nu en dan er een beetje door heen. Na Zandvoort zijn we richting huis gegaan en ben ik door gereisd naar mijn ouders huis, want daar was Noah ondertussen ook al.

Zaterdag ben ik naar Sellingen naar MontMartre geweest met mijn ouders. Noah en ik hebben nu een tijdje vakantie, dus genieten bij mijn ouders waar Noah de hele dagen kan spelen in de tuin. En ik moet zeggen dat ik samen met mijn ouders altijd meer onderneem dan alleen met Noah.

Ik samen met mijn moeder en Noah op de braderie die er was. Mijn vader maakte de foto's , dus die staat nergens op. :S

Nootje en ik ook nog op de foto. Ik heb niet eens door gehad dat mijn vader deze foto maakte, totdat ik hem zag. Het tuniekje wat ik hier aan heb, heb ik in Duitsland gekocht afgelopen week.

Er was een dorpsfeest bij mijn ouders in het dorp , dus gingen we even kijken. Helaas stelde het niks voor, maar Noah kon zich even goed vermaken op het springkussen.

Gister avond hebben we lekker met zijn allen ge-BBQ't. Paps kan heerlijk bakken en samen met mijn opa en oma hebben we heerlijk genoten van een lekker relaxte avond met food, drinks and fun.

Deze foto vond ik zo stoer. Mijn broetje met Noah in de auto.

Oh ja, deze foto wilde ik nog even delen. Volgens mij was mijn app een beetje in de war, want 204 km fietsen lukt mij zelfs niet. Ik zag snel de fout, want het was mijn trein reis naar Amsterdam die hij als fietstochtje bedacht had. Het is trouwens de app moves.

Q: Hoe was jou week, welke foto spreekt jou het meest aan?

Volg mij ook op Twitter , Facebook , Bloglovin' en Instagram? En blijf altijd op de hoogte. Bedankt voor het lezen en het reageren.