donderdag 18 juli 2013

Geluks momentje: Midweekje Amsterdam - Zandvoort

Vorige week ben ik samen met vriendin Emmely naar Amsterdam en Zandvoort geweest om er even lekker tussen uit te gaan. Ik had tussendoor wel wat afspraken, maar we gingen vooral voor de gezelligheid. Kijk mee naar een aantal foto's van onze twee dagen.

Hier was ik aan het wachten op Emmely. Ik was net naar mijn afspraak geweest die in het Museum Kwartier ligt en zat hier naast het I Amsterdam logo.

Ik kreeg wat vragen over mijn nonchalante knot. Ik maak hem echt super makkelijk. Even op de kop hangen, alle haren pakken en bij elkaar draaien totdat het vanzelf een kant op valt. En dan draai je hem door tot je het haar allemaal bij elkaar gedraaid hebt. Ik zet het dan met 1 klemmetje vast, ja echt het is wonderbaarlijk. Ik heb de laatste weken als ik mijn haar vast heb maar 1 klein klemmetje er in.

Het was echt onwijs druk bij het I Amsterdam logo. Maar in combinatie met het mooie weer is dat ook wel logisch. Daarna hebben we nog Sushi gegeten en hebben we snacks gehaald bij de appie, maar die foto's zag je al in mijn DailySilSil van deze week.

We sliepen in Zandvoort en de volgende middag had ik een lunch bij Meijer aan Zee. De lunch was van Dove, en echt op een perfecte locatie!

Heerlijk genieten aan zee. Na het event zaten Emmely en ik nog even na te genieten buiten uit de wind.

De lunch tafel bij Dove was echt zo onwijs sfeervol ingericht. Echt alles lag op zijn plek en gaf echt het strand en fresh gevoel.

Heerlijke broodjes en salade als Lunch bij Dove.

Emmely en ik bij de strandtent. Het lijkt erg grauw en bijna koud, maar dit was totaal niet het geval. Achter de schermen uit de wind was het echt heerlijk, en ik heb daar nergens mijn vest aan gehad omdat het overal prima qua temperatuur was.

Leuke vogeltjes die het liefst het eten van je bord eten.

Deze foto's maakte Emmely van mij bij Meijer aan zee. Ik moet zeggen dat ik hier leuk op sta , al zeg ik het zelf :D.

Lekker uitwaaien op het strand. Lekker met de blote voeten in het zand.

Lopen door de winkelstraatjes van Zandvoort. Eerlijk gezegd had ik er echt niks van verwacht, maar er was zeker hier en daar nog wat leuks te doen en overal waren leuke eettentjes.

Deze uiltjes spotte ik bij de Etos. Hoe schattig, want het zijn eigenlijk kleine lipglossjes. Echt super leuk, want je ziet het totaal niet totdat je de onderkant ziet.

Na het uitwaaien op het strand zijn we naar het winkel en eet gedeelte van Zandvoort gegaan en hebben daar een lekker 3 gangen diner gehad bij GrandCafeXL. Het was niet echt een culinair hoogstandje, maar we het eten was prima. We aten garnalen kroketjes, biefstuk met groente en patat en als dessert hadden we het chocolade dessert.

Onwijs mooi plafond in het restaurant.
Na het eten zijn we terug gelopen naar het hotel om onze koffers te halen en naar het station te lopen. We hebben echt een paar heerlijke dagen gehad en kwamen rond 22.30 weer aan in Groningen. Daarna ben ik nog door gegaan naar mijn ouders in Bellingwolde, want daar was Noah ook al gebracht door Robert. Nu ben ik lekker aan het genieten van de vakantie bij mijn ouders.

Volg mij ook op Twitter , Facebook , Bloglovin' en Instagram? En blijf altijd op de hoogte. Bedankt voor het lezen en het reageren.