maandag 16 september 2013

DailySilSil - week 37

Goedemorgen lieve dames en heren. Het is weer maandag morgen, dus tijd voor een gezellig kijkje achter de schermen in mijn dagelijks leven. Deze week was heel druk, maar ook onwijs leuk. Ik ben naar Soest, Amsterdam en Antwerpen geweest voor de site. Kijk mee naar mijn afgelopen week.

Dinsdag was ik weer onderweg voor de site. Het nadeel was dat ik 's ochtends niet zoveel tijd had dus mijn make-up in de trein moest doen.

Ik vind de draadloze hedset van de Hema echt onwijs handig voor in de trein om muziek te luisteren. Hij is niet echt stylish maar zeker handy.

In Amersfoort wachten op de bus naar Keune, dus even genieten van een hot chocolat bij Julia's.

Bij Keune werd mijn haar gedaan door deze gezellige kapster die een snelle nonchalante vlecht maakte zonder enig elastiekje. Het zag er echt onwijs mooi uit maar helaas zakte mijn voorste pluk (die een stuk korter is) er al snel uit. Maar ik ga hem binnenkort zeker eens namaken.

We mochten in de fabriek een kijkje nemen en daarom moesten we witte pakken aan en mutsjes op. Het was echt onwijs interessant om te zien hoe alles werkt. Binnenkort komt er een vlog online van de dag in de fabriek e.d.

Hoe leuk, de eerste auto waar Keune in vervoerd werd.

Ik hou er van om te zien hoe de 'beauty' producten er vroeger uit zagen. Je kunt dan toch zien hoe snel en hoe veel de producten en verpakkingen veranderd zijn in de jaren.

sorry, ik moest even een paar heerlijke sushi foto's plaatsen. Dinsdag ben ik met Rosanne aan het sushi eten geweest. We hebben er ook een stukje vlog over gemaakt. Deze kun je hier terug zien. Krijg nu alweer zin in sushi als ik dit zie!

Helaas had ik op de terug weg wat pech. Ik moest een paar keer extra overstappen en uiteindelijk moest ik zelfs met een bus van Zwolle naar Meppel omdat er een auto op het spoor stond.

En als je dan dit op de NS app ziet dan schrik je wel even. Alle treinen vielen uit. Ik zou tegen 21.45 thuis zijn, maar werd het 23.30 ongeveer. Lange rit voor mij aangezien ik al om 07.45 in de trein heen zat.

Ik vind het nog steeds jammer dat Sephora uit Nederland weg is. Ik mis echt Urban Decay en Too Faced. Toen ik deze kerstcollectie van UD zag dacht ik direct hebbe hebbe hebbe!

Bij Keune heb ik mijn eigen haargel gemaakt. Ik heb hem aan Noah gegeven en hij vind het echt geweldig dat mama die gemaakt heeft.

Mooi en uitgebreid perspakket van Biosilk. Jullie gaan hier zeker iets over terug lezen!

Donderdag had ik een stage dag. Ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb op stage. Mijn stage werkt met de producten van Hanna dus dat vind ik ook helemaal top!

Ik kreeg donderdag de nieuwe Marie Claire binnen met een speciaal fashion editie. Net op tijd op mee te nemen naar Antwerpen.

Mijn moeder en ik hadden een heerlijk weekendje. Ik was uitgenodigd door Philosophy om samen met mijn vriendin naar Antwerpen te komen voor een hopeful night. Aangezien mijn moeder ook my best friend is en ik wel weer even wat leuks samen met mijn moeder wilde doen heb ik haar mee gevraagd. Natuurlijk wilde ze dat wel.

We werden vanaf zwolle met de taxi naar Antwerpen gebracht. Bijna aangekomen op bestemming zagen we dat de teller op bijna €500 stond. Voordat jullie ons voor gek verklaren. Het werd betaald door het bedrijf en we zaten samen met Tim en Jorick , en Cynthia en haar moeder in de auto.

Aangekomen in de hotelkamer keek ik mijn ogen uit. Wat een geweldig mooie kamer hadden en wat werden we verwend. Op het bed lagen onwijs leuke kussentjes helemaal in Philosophy style. Echt alles in het hotel en de kamer straalde Philosophy uit.

Hoe leuk is dit schilderijtje met de inspirerende tekst met mijn foto erbij. Deze komt zeker in mijn werkkamer!

De badkamer was echt prachtig. In de hotelkamer stonden overal heerlijke producten van Philosophy en was om te gebruiken en mochten we allemaal meenemen. Dat schilderijtje op de achtergrond mochten we ook mee en staat in mijn werkkamer.

Heerlijke producten die op de wastafel stonden.

Ik vind de sfeer van het merk zo geweldig. Ik zou mijn hele huis in de "Philosophy" style kunnen inrichten met o.a. dit schilderijtje en de kussentjes e.d.

Ook kregen we allemaal een Philosophy Pyjama en Kimono badjas. Helaas was die voor ons iets te klein, maar daar hadden we al een beetje op gerekend, dus hadden we zelf een zwart huispak mee.

Bij het avond eten waren er 4 tafels waar iedereen verdeeld aan zat. Ik zat samen met mijn moeder met Cynthia + moeder, Hanne + vriendin en twee Philosophy en Coty dames aan tafel. We hebben heerlijk gegeten.

De onwijs leuke kussentjes!

Na het eten hadden we de workshop, We zaten allemaal naast een tafeltje vol met Philosophy producten. We hebben stap voor stap alle producten gebruikt om ons gezicht helemaal te reinigen. Met als afsluiter de Hope in a jar Night. Dit is de nieuwste toevoeging aan het assortiment. Hier hadden we net de workshop gehad en mochten we alle producten meenemen.

Daarna konden we gezellig nog nakletsen met cupcakes en een drankje. We wilden het eerst niet te laat maken, maar het was onwijs gezellig dat we pas tegen 00.30 naar de hotelkamers terug gingen. Deze foto heb ik trouwens van Mascha haar instagram. Heerlijk allemaal make-up loos.

De volgende ochtend hadden we een heerlijk ontbijtje in het Julien hotel en konden we nog even rustig wakker worden. Mijn moeder en ik hebben op de hotelkamer ook nog uren gekletst, dus hadden erg weinig slaap gehad.

Natuurlijk moet je in België ook nog even een echte Belgische wafel proberen. Hij was echt heerlijk!

Toen ik heel even moest wachten op mijn moeder maakte ik deze shameless selfie van mijzelf. Ik voelde mij helemaal relaxed en happy met zo'n heerlijk weekend!

In de Meir in Antwerpen kwamen we dit tegen. Je zie een voorgevel een bovenste verdieping en verder helemaal niks. Ik weet dat er iets nieuws achter gebouwd wordt en dat het gedaan wordt om de uitstraling van de straat niet te veranderen. Maar toch ziet het er bizar uit!

Dit was ons uitzicht vanuit onze hotelkamer. Echt een grappig leuk straatje waar het Julien hotel staat.

Ik heb echt een heerlijke week gehad. Volgende week is het wat rustiger.

Q: Hoe was jou week? Welke foto vind jij het leukst?

Volg mij ook op Twitter , Facebook , Bloglovin' en Instagram? En blijf altijd op de hoogte. Bedankt voor het lezen en het reageren.