dinsdag 9 juni 2015

Plog P&G Beauty event

Ik vond het wel weer eens tijd voor een Plog. Vandaag neem ik jullie mee met mijn dag naar Amsterdam voor een groot event van P&G. Leuke nieuwtjes over Aussie , Olaz en Max Factor. Daarnaast zag ik dat de Kiko, Victoria Secret en nog meer op het CS van Amsterdam komt. Kijk mee naar mijn 4 juni 2015

Als je op een dag als deze op de fiets mag, dan is het echt een pleziertje! De zon schijnt , alles is lekker groen en ik ben onderweg naar het station.

Onderweg naar het station fietsend kwam ik deze rare boot tegen. Het is een soort open woon boot die volgens mij fungeert als party boot.

Fiets weer neer kunnen zetten tussen alle andere 1000 fietsen. Echt wat zijn wij in Nederland ook een fietsland!

De kleine powershotjes ook gevonden bij de AH. Ik heb er maar geen genomen, want ik had nog niet echt een ontbijt achter de kiezen.

Ondanks dat het die dag 24 graden zou worden, ben ik altijd in voor een thee!

Groningen is echt het startpunt voor de intercity's , dus vaak staan ze wel 30 tot 45 min van te voren al op het station. Dus toen bij er 15 minuten voor tijd nog niet stond kreeg ik een beetje het gevoel dat we vertraging zouden krijgen. Uiteindelijk kwam hij 2 minuten voor vertrektijd aan en vertrokken we 1 minuut te laat, dus dat was zo weer bij getrokken gelukkig!

In de trein een thee en een croissant. Erg lekker zo in de ochtend.

Natuurlijk heb ik mijn nieuwe laptop mee en wat werkt deze onwijs fijn in de trein! Hij is ligt, stil en heeft echt 6 uur batterij , dus geen gedoe met een laptop die halverwege uitvalt.

In Lelystad overstappen. Hoe leuk is deze trein! Ziet er al een stuk gezelliger uit dan de normale gele!

Zo grappig altijd.... Toeristen die met een ipad gaan foto's maken.

Aangekomen bij de locatie. Bij de Hallen in Amsterdam. Ik was er nog nooit geweest, maar was wel erg benieuwd.

We kregen een soort beautyreis langs een aantal merken, dus dat werd een klein beetje na gesimuleerd van een vliegtuig vlucht. Zo kregen we eerst een snack en een drankje.

We kregen eerst een introductie van nieuwe producten bij Aussie. Er komt een shampoo en conditioner in de Repair Miracle lijn die bij het haarmasker passen.

Tussendoor kregen we op een soort vliegtuig plateau gerechtjes geserveerd door een stewardess.

Olaz komt nu ook met een reinigings borstel voor het gezicht en vertelde wat nuttige informatie over een aantal producten van hun.

Nog meer heerlijke hapjes.

Marie Sophie was als laatste aan de beurt bij Max Factor en legde alles uit over de nieuwe lanceringen die vanaf augustus komen. Ook liet ze dit zien bij een model.

Een nieuwe mascara , een nieuwe eyeliner , een nieuwe foundation lijn en een aantal kleine handige doosjes met oogschaduw voor je ogen, maar ook een matte kleur die als wenkbrauwproduct gebruikt kan worden.

De stewardessen die alles serveerden uit een vliegtuig voedsel trolley, erg leuk gedaan!

Natijd ben ik nog even langs de foodhallen gelopen , het ziet er zo leuk uit. Hier ga ik zeker de volgende keer als ik in de buurt ben wat eten!

Nog even over de markt gelopen voor ik weer richting Amsterdam Centraal ging.

Op station in Amsterdam komt een Swarovski winkel.

En een kiko store......

En een Victoria Secret beauty store.....

... En spotte ik al de Lush store. Het rook er echt weer goddelijk!

Yum Yum , er was ineens zelfs een Ben & Jerry store! Maar niks genomen.

Ik moest nog even 10 minuten wachten , dus ging ik lekker in het zonnetje staan. Wat was het toch heerlijk weer. Zo'n 24 graden vind ik echt heerlijk. De volgende dag dat het 30 graden is, vind ik echt te warm.

Ok, door die Ben & Jerry store kreeg ik zo'n zin in B&J dat ik in Groningen maar een bak gehaald heb.

De goodiebag, daar zijn jullie altijd erg benieuwd naar. Ik vind de dozen van P&G altijd zo leuk! Je krijgt echt een mooie doos met opdruk opgestuurd!

Dit is de inhoud. Er komen weer veel leuke dingen aan in Augustus , zoals ik al vertelde, dus als ik van Parijs terug ben ga ik er direct mee aan de slag!

De avond heb ik afgesloten met een serie en mijn B&J.

Top dag. Willen jullie vaker zoiets zien? Of zien jullie toch liever een video vorm?

Volg mij ook op Twitter , Facebook , Bloglovin' en Instagram? En blijf altijd op de hoogte. Bedankt voor het lezen en het reageren.